Applicatiebeheerder
- Zandvoort
ICT
Dag nieuwe collega!
Help ons de toekomst van ons applicatiebeheer vorm te geven! Ben jij de gedreven professional die ervoor zorgt dat onze applicaties perfect aansluiten op de behoeften van onze zorgorganisatie? Heb je een passie voor het optimaliseren van applicaties en processen en werk je graag met betrokken collega's? Dan ben jij de persoon die wij zoeken om ons applicatiebeheer naar een hoger niveau te tillen.
Wat ga je doen als ervaren Applicatiebeheerder bij Nieuw Unicum?
Als ervaren Applicatiebeheerder speel je een centrale rol in het beheren en optimaliseren van onze HR- en financiële werkprocessen. Je kent de werkprocessen door en door, identificeert zowel expliciete als impliciete gebruikersbehoeften en vertaalt deze naar een optimale applicatie-inrichting. Samen met je collega’s zorg je voor het functionele beheer van de koppelingen tussen diverse applicaties zoals de roostering-applicatie en verzuimregistratie.
Naast de HR- en financiële applicaties ben je ook verantwoordelijk voor het ondersteunen van andere kernapplicaties (roostering, ECD). Je verbindt werkprocessen, functionaliteiten en applicaties vanuit een duidelijke visie. Met je passie voor het vak schakel je moeiteloos tussen tactische en operationele vraagstukken, en communiceer je helder en overtuigend. Onze kernapplicaties nemen wij af als SaaS-diensten; jij zorgt voor de verbinding binnen de organisatie (leidinggevenden en gebruikers) en de aansluiting bij onze klanten en leveranciers.
Jouw verantwoordelijkheden:
- Controleren en analyseren van ontwikkelingen en updates bij softwareleveranciers (lifecycle- en release management).
- Adviseren van management en gebruikers over verbeteringen in de applicaties.
- Beheer, doorontwikkeling en optimalisatie van applicaties.
- Ontwikkelen en beheren van gebruikersdocumentatie.
- Geven van presentaties en workshops aan gebruikers.
- Deelnemen aan (of initiëren van) relevante projecten.
Het team
Je maakt deel uit van de afdeling Informatie en Automatisering en rapporteert aan de teammanager I&A. Het team bestaat uit twee functioneel applicatiebeheerders, twee infrastructuur- en werkplekbeheerders, en twee informatie- business analisten en biedt stageplekken aan studenten. Samenwerking met leidinggevenden, gebruikers uit de gehele organisatie en de afdeling ICT en infrastructuurleveranciers is een belangrijk onderdeel van je functie.
Wie zoeken we
Jij bent organisatiesensitief, analytisch, initiatiefrijk en beschikt over een sterke overtuigingskracht. Je werkt goed samen in een team, maar kunt ook zelfstandig innovatieve oplossingen creëren.
Daarnaast beschik jij over:
- Hbo-denkniveau.
- Aantoonbare kennis en ervaring met AFAS in HR- en financiële toepassingen.
- Minimaal 5 jaar ervaring op het gebied van functioneel applicatiebeheer.
- Ervaring met één of meerdere van onze kernapplicaties (ONS en Ortec) is een pré.
- Ervaring met het (mee)draaien van projecten is een pré.
Meer over werken bij Nieuw Unicum
Hier zorgen wij voor
📝Jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
💰 Salaris max. € 4.349,- bruto per maand o.b.v. 36 uur (FWG50)
💸 Eindejaarsuitkering
🚗 0,21 eurocent per kilometer, goed bereikbaar met het OV
🅿️ Gratis parkeren, laadpalen voor elektrische auto
📈 Cao verhogingen in 2024; per 1 december (2%)
🕛 32-36 uur per week
Het volledige arbeidsvoorwaardenpakket vind je hier!
Ben jij onze nieuwe Applicatiebeheerder?
Dan ontvang jij bij indiensttreding een welkomstpakket en wordt jij uitgenodigd voor onze introductiebijeenkomst waarbij wij zorgen voor jouw lunch. Solliciteer direct via de solliciteer button!
WhatsApp direct met Stephanie (Recruiter) voor meer informatie over de functie of bel haar via 06-86846518.
Deze vacature kent geen sluitingsdatum en is beschikbaar zolang deze online zichtbaar is.
- Zandvoort
of
Bedankt voor je sollicitatie!
Je sollicitatie is verstuurd. Wij zullen je binnen één werkweek een terugkoppeling op je sollicitatie geven. In de tussentijd alvast meer lezen over Nieuw Unicum? Volg ons op Facebook, Instagram en LinkedIn.