
Functioneel applicatiebeheerder AFAS | 32-36 uur
ZandvoortICT
Functieomschrijving
Zorg jij ervoor dat onze applicaties optimaal functioneren en aansluiten op de behoefte vanuit onze zorgorganisatie? Houd jij van het optimaliseren van applicaties en processen en wil je werken met betrokken collega’s? Kom dan bij ons het applicatiebeheer verder vormgeven richting de toekomst.
Als functioneel applicatiebeheerder AFAS ben je een spin in het web van de inzet van AFAS in ons HR en Financieel werkproces. Je kent de werkprocessen, identificeert manifeste en latente gebruikersbehoeften, vertaalt deze naar de juiste applicatie inrichting. Samen met de andere applicatiebeheerders voer je het functioneel beheer uit over de koppelingen tussen AFAS met andere applicaties zoals onder andere de roostering applicatie en de verzuimregistratie. Je werkterrein beperkt zich niet tot AFAS alleen; daar waar jij het primaire aanspreekpunt bent voor AFAS, lever je ook ondersteuning voor andere kernapplicaties (roostering, ECD).
Je verbindt vanuit een duidelijke visie het werkproces, de functionaliteit en de applicatie. Met drive en passie voor het vak schakel jij makkelijk tussen tactische en operationele vraagstukken. Je kan omgaan met complexiteit en weet overtuigend en helder te communiceren. Wij nemen onze kernapplicaties als SaaS dienst af; jij zorgt voor de verbinding binnen de organisatie (leidinggevenden en gebruikers) en aansluiting bij wat onze klanten nodig hebben enerzijds en leveranciers van onze applicaties anderzijds.
Verder ben jij onder andere verantwoordelijk voor:
- Het controleren en analyseren van de ontwikkelingen en updates bij de softwareleveranciers (lifecycle- en release management);
- Het adviseren van het management en gebruikers over verbeteringen in de applicaties;
- Het beheer, de doorontwikkeling en de optimalisatie van de applicaties;
- Het ontwikkelen en beheren van de gebruikersdocumentatie;
- Het geven van presentaties of workshops aan gebruikers;
- Het aansturen, deelnemen of initiëren van relevante (bedrijfsbrede) projecten.
Het team
Je bent werkzaam op de afdeling Informatie en Automatisering en rapporteert aan de leidinggevende daarvan. Het team bestaat uit een collega functioneel applicatiebeheerder, de infrastructuur- en werkplekbeheerder, ICT adviseurs, een medewerker ICT en een stagiaire. Je werkt samen met leidinggevenden en gebruikers uit de gehele organisatie en specifiek met de afdeling ICT en de afdeling HR.
Vereisten
Jij bent organisatiesensitief, analytisch, toont initiatief en beschikt over een goede overtuigingskracht. Je werkt bij voorkeur goed samen, maar bent ook zelfstandig in staat om oplossingen te creëren.
Verder beschik jij over:
- Hbo denkniveau;
- Aantoonbare kennis en ervaring van AFAS in HR en financiële toepassing;
- Aantoonbare ervaring op het gebied van functioneel applicatiebeheer;
- Ervaring met één of meerdere van onze kernapplicaties (ONS en Ortec) is een pré;
- Ervaring als projectleider is een pré;
- Je bent 32- 36 uur per week beschikbaar.
Meer over werken bij Nieuw Unicum
Hier zorgen wij voor
📝Direct een vast dienstverband
💰 Salaris max. € 4.019,- bruto per maand o.b.v. 36 uur (FWG50)
💸 Eindejaarsuitkering
🕛 32-36 uur per week
Het volledige arbeidsvoorwaardenpakket vind je hier!
Ben jij onze nieuwe functioneel applicatiebeheerder?
Solliciteer dan direct via de solliciteer button!
Bel Annemieke Bisschops (HR adviseur) voor meer informatie over de functie via 023-5761254.
of
Bedankt voor je sollicitatie!
Je sollicitatie is verstuurd. Wij zullen je binnen één werkweek een terugkoppeling op je sollicitatie geven. In de tussentijd alvast meer lezen over Nieuw Unicum? Volg ons op Facebook, Instagram en LinkedIn.